[O2] Pływający samochód

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kulsi
    Classic
    • 2012
    • 36

    #26
    Zamieszczone przez kof
    Zamieszczone przez Kulsi
    Witajcie odświeżam temat, przeglądami, czytam różne posty ale nigdzie nie mogę znaleźć powyższego problemu dotyczącego "nowych" Octavii Tour, auto ma przelatane dopiero 8000km, a wozi na lewo i prawo, bardziej jest to odczuwalne jakby z tylnego zawieszenia...pisałem z jednym forumowiczem, ma podobny problem,pytanie czy ktoś ma podobne problemy??
    Nie jesteś sam z tym problemem, moja octavia tour również myszkuje od nowośći na lewo i prawo(tył). W aso w Rzeszowie po jeździe próbnej niczego niepokojącego nie stwierdzili, a szumiącej uszczelki w drzwiach również nie potrafili naprawić mimo że do tematu podchodzili dwa razy.
    kof cześć, o tym co twierdzi ASO nie wspominam bo szkoda czasu, mam zamiar się konkretnie zabrać za temat po nowym roku, zacznę od geometrii a skończę na elementach tylnego zawieszenia... w..rwia mnie to ogromnie!!! nowe auto a ch...j wie co się dzieje, czytam co koledzy z forum piszą, szukam jakiegoś punktu zaczepienia, podobnych "dolegliwości"..., wspomnę że miałem wymienianą tylną uszczelkę drzwi dzięki której dostałem 15% rabatu na wszystko...w ASO...tylko ja w takich "geesach" nie robię zakupów :/

    Komentarz

    • piotrwinczak
      Classic
      • 2015
      • 15

      #27
      Witam. Mam taki sam problem. Na przegladzie wyszlo ze wszystko jest ok. Czy da sie zamemu sprawdzic ze to te drazki?

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #28
        piotrwinczak, samemu to ciężko, no może na kanale dało by radę ruszyć je "brechą". A jaki masz przebieg? Bo jak więcej niż 100 000 km to można je wymieniać w ciemno, bo na pewno mają już luz. Oczywiście resztę gum też trzeba przejrzeć, bo one też mogą na to wpływać.

        Jakby co to kupuj drążki tego typu




        A nie tego ( różnica w materiale i sposobie osadzenia tulei )

        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • piotrwinczak
          Classic
          • 2015
          • 15

          #29
          Mam 170tys jak go sprowadzilem donpl mial 100tys . A podeslal bys linka gdzie je doatac?

          [ Dodano: Pon 14 Mar, 16 07:20 ]
          Znalazlem na allwgro po 50zl. Ale tego nie kupie bo to nie moze byc dobre. To od tego moze tak stukac walis jak wjade w dziure?

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #30
            piotrwinczak, może, ale nie musi. Tam jest chyba 5 różnych tulei gum-met na stronę + łaczniki stabilizatora + gumy stabilizatora + górne łoże amorka + sam amorek( który też może stukać ). Jeśli słyszysz stukanie nawet na takich delikatnych/szybkich nierównościach to mogą być łączniki stabilizatora. Jednak jeśli od nowości nic nie było robione z gum w zawieszeniu to przy tym przebiegu na 100% zrobiłbym wszystkie.
            Ja wszystkie gumy ( Lemforder) i te drążki brałem w InterCars-ie.
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            Pracuję...