Zamieszczone przez kof
[O2] Pływający samochód
Zwiń
X
-
-
-
piotrwinczak, samemu to ciężko, no może na kanale dało by radę ruszyć je "brechą". A jaki masz przebieg? Bo jak więcej niż 100 000 km to można je wymieniać w ciemno, bo na pewno mają już luz. Oczywiście resztę gum też trzeba przejrzeć, bo one też mogą na to wpływać.
Jakby co to kupuj drążki tego typu
A nie tego ( różnica w materiale i sposobie osadzenia tulei )
Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
piotrwinczak, może, ale nie musi. Tam jest chyba 5 różnych tulei gum-met na stronę + łaczniki stabilizatora + gumy stabilizatora + górne łoże amorka + sam amorek( który też może stukać ). Jeśli słyszysz stukanie nawet na takich delikatnych/szybkich nierównościach to mogą być łączniki stabilizatora. Jednak jeśli od nowości nic nie było robione z gum w zawieszeniu to przy tym przebiegu na 100% zrobiłbym wszystkie.
Ja wszystkie gumy ( Lemforder) i te drążki brałem w InterCars-ie.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz